• Malaysian Composer Series 2019



    Saya akan mempersembahkan komposis eksperimental saya bertajuk RENEK pada hari sabtu ini di KLpac sempena minggu malaysian composer series 2019. Ini merupakan tahun kesepuluh ia dianjurkan oleh fakulti Muzik Uitm Shah Alam. Selepas kali terakhir saya melakukan persembahan di Malaysian composer series 2013 (semasa masih student muzik), kini selepas 6 tahun saya kembali beraksi di pentas ini. Berlangsung selama seminggu bermula isnin 4 november dengan tema yang berbeza setiap hari.. slot persembahan saya ialah pada:

    Date: 9 november 2019 (Sabtu)

    Time: 8.30pm

    Venue: Pentas 2, The Kuala Lumpur Performing Arts Centre (klpac)

    Jika anda mahu melihat muzik yang dimainkan dengan menggunakan pokok kecil sebagai instrumen utama..bolehlah beli tiket serta alami pengalaman muzik eksperimental yang belum pernah anda saksikan sebelum ini..


  • You might also like

    18 ulasan:

    1. Macam menarik ja, ia tertumpu pada satu-satu genre sahaja ka? hehe

      BalasPadam
    2. banyak persembahan lain pada malam tersebut merangkumi pelbagai genre termasuk orkestra dan band.hanya saya serta beberapa komposer lain yang memainkan eksperimental music

      BalasPadam
    3. menariknya! music dari pokok. iza pernah tengok takahara suiko buat music guna ayam kfc. kagum giler tengok orang buat music macam ni.

      BalasPadam
    4. Menarik!! All the best untuk persembahan itu nanti!

      BalasPadam
    5. menarik first time tahu tentang muzik dari pokok..seni ni sebenarnya luas dan versatil kan..terima kasih diatas perkongsian ini

      BalasPadam
    6. All the best in your upcoming performance. Like they said in show business “break a leg!”

      BalasPadam
    7. All the best yaa for your upcoming performance! Music dari pokok sounds so interesting! Must go and watch. Good luck!

      BalasPadam
    8. Hopefully one day I have the chance to go and watch all this talented performance! Bravo Bravo!!!

      BalasPadam
    9. Pergh pertama kali tengok orang main muzik guna pokok renek ni..boleh tengok dekat youtube mianana ni..semoga berjalan dengan lancar ye persembahan awk nnti..

      BalasPadam
    10. semoga persembahan berjaya nanti ya. tahniah! harap satu hari nanti saya berpeluang menonton performance like this

      BalasPadam
    11. Wah.. experimental music daripada pokok.. semoga berjaya melakukan persembahan yang terbaik Fendi. Show them what u got!

      BalasPadam
    12. teringin nak buat persembahan di pentas yang sama. haha. semoga dapat buat persembahan yang baik dan segalanya berjalan dengan lancar.

      BalasPadam
    13. waaa.. uniknya.. musik yang menggunakan pokok kecil sebagai instrumen utama? 1st time TB dengar ni.. rasa nak tengok je..

      BalasPadam
    14. All the best! Menariknya hasil gabungan bunyi yang dibuat.

      BalasPadam
    15. Seronok. Qiss sukakan muzik mesti menarik persembahan ni nanti. Bolehlah qiss beli tiket. Tak sabar nak tengok pokok muzik ni.

      BalasPadam
    16. wow. lain daripada yang lain ni. tak pernah lagi mek dengar acara sebegini. korang yang berdekatan boleh lah ke sini.

      BalasPadam
    17. tahniah..bonda doakan semuanya berjalan lancar dan beroleh kejayaan...semoga impian menjadi kenyataan

      BalasPadam